Thursday, October 27, 2011

Lailatul Najwa Azman ;)

Assalammualaikum Readers ;)

this is my baby, she mine, loveyouuu :-*

hey guys, apa khabar? saya? saya khabar baik, sihat? saya? saya sihat walaafiat, Alhamsulillah
kay guys, saya nak bercerita tentang bestfriend saya iaitu lailatul najwa azman, saya memanggila dia sebagai lai ;), hee cuba teka umur dia berapa? cecuba cecuba, tak dapat? okayy, umur dia 17tahun hee tua kan kan kan?, umur dia dengan saya beza 3tahun tau, saya dah anggap dia macam kakak saya sendiri, kami berjiran, okayy then, kitaorang selalu lepak tau, saya selalu dengar story si lailatul najwa ni, banyak betul story dia, well kami memang kuat bercerita if kami bergabung, memang meletup jadinya hahaha.

saya amat sayang akan lailatul najwa azman ni, saya tak dapat bayang if kitaorang UNFRIEND, lai lai lai phuleaseeee jangan tinggalkan aku, i need you, kau ni dah separuh hidup aku dah weyh, kalau kita gaduhkan memang aku menangis non-stop, aku rindu kau gila babeng doh, nanti mesti aku rindu cerita kau, aku rindu tangisan kau and aku rindu everythings about kau, hmm me miss you more than word baby ;'(

iloveyou ;-*

kay kay kay, saya kenal dia dah lama actually, tapi kitaorang tak serapat macam ni, hee selalunya lepak beempat jer, tapi sekarang berdua, lebih privacy kan? heee, love that, lai ni kan memang sentiasa sokong aku dari belakang doh, best gila if dapat jadi bestfriend dia, mula mula korang tengok dia perangai menyiotkan, tapi if berkawan non-stop gelak korang norang semua, swear i say :-*

kayy, favourite aku, ilebiuuuuu :)

hee, kita dah janji kan? nanti after kau habis sekolah kau dah kerja and dah ada kereta, kau nak bawak aku jalan jalan kan kan kan kan kan? kau dah janji nak belanja aku kan kan kan kan kan? hee, i'll wait baby, but itu semua next year and next year jugak laa aku PMR, kau dah merdeka tak payah nak sekolah sekolah lagi, eleh kalau sambung belajar pun still boleh hang kan kan kan?, kay good then. nati mesti kau buzy gila babeng kan? alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, tapi kau still ada masa untuk aku then thanks :D

sayang kau gila babeng ;)

aku dengar cerita kau nak oindah this year, maybe bulan 11 kau masuk kan barang dalam rumah baru kau kan? seriousshit aku akan rindu kau gila babeng, jangan laa pindah kakak kau duduk kau sini kan? selalu selalu laa datang, kau dah habis sekolah kan, kau boleh datang bila bila masa jer, jangan laaa tinggalkan aku, kau datang kay tiap tiap minggu dekat btr, phuleaseeeeeeeeeeeee, kay love you :-*

 kau nak tunggu aku pindah putrajaya? 2013 dohh aku pindah, itupun if bapak aku tak beli rumah baru lagi, haih pelik aku dengan bapak aku niii doh, bila laa nak pindah boleh kita dating sesama lagi kan?, hee.

kayy, saya tahu yang kami tak lawa, soo what? kbye.
 
hanya sampai disini sahaja cerita saya pasal si lailatul najwa ni, kalau nak cerita pasal dia sdari A-Z, alamatnya full laa blog saya dengan gambar dia and pasal dia, hahaha kay kay kay lai aku nak kau tau apa yang aku nak cakap dekat kau ni, hee Iloveyoumorethaneverythings baby :-*

p/s: kitaorang dah kawan selama 11months and 28days, iloveyou :-*
 
Nabila Suraya :)


No comments:

Post a Comment