Thursday, October 27, 2011

Kiamat :'(

Assalammualaikum Readers :)

okayy, nampak tak saya punya tajuk dekat atas? nampak tak? kay, actually saya tak suka laa orang cakap pasal KIAMAT niii, actually kita semua taktahu bila dunia kiamat, soo korang tak perlu laa nak cakap dunia nak kiamat laa akhir zaman laa apa laa, korang cakap macam tu, dosa pahala dah cukup ker nak masuk syurga? huh? korang tak takut ker weyh? senang jer nak cakap dunia nak kiamat laa apa laa, tak rasa takut ker? kalau kiamat banyak lagi perjalanan yang menyeksakan akan kita tanggung dekat sana berbanding dunia, lain kali nak cakap tu jangan laa sesuka hati and ikut sedap mulut jer nak cakap, tak faham betul aku 

kay, aku takut betul kalau cerita pasal kiamat, sembahyang belum sempurna lagi, aurat pun belum tutup lagi, rambut semua terdedah, nak tau apa dosanya? Bagi wanita yg dedahkan kpd ajnabi bersamaan 40 tahun dlm neraka Allah.. hari di akhirat bersamaan 1000 tahun di dunia..jumlah bg 40 tahun di
akhirat sama dgn 14600000 hari di dunia bg 1 helai rambut..!!

yeah, saya tau saya over tapi saya cuma memberi nasihat, jodoh ajal maut semua ditangan tuhan, kita taktahu bila berlakunya kiamat soo jangan laa senang korang naj menjangkakannya, perempuan kan kuat mengutuk and suka bergossips, tetiba besok tu korang meninggal dunia, korang meninggal tanpa meminta maaf dekat orang yang korang mengutuk tuh, nak tahu tak sesiapa yang meninggal tanpa meninggalkan dosanya dengan mengumpat dialah orang yang pertama masuk neraka, tak takut ker korang semua ni? nak sangat ker kiamat?

sekarang ni pun, kalau siapa yang couple perempuan sama perempuan, allah and nabi tak mengaku tau korang umat dia, nak ker korang meninggal tanpa bertaubat? nak sangat ker? free free masuk neraka, yeah aku tau aku pun tak sempurnakan, tapi aku cuma tak suka kalau korang cakap macam tu, korang ker yang tentukan bila dunia ni kiamat huh?, takkan soo bersyukur laa

p/s: aku just nak bagi nasihat dekat korang semua, aku pun banyak dosa juga and belum bertaubat lagi, aku taknak masuk neraka and aku rasa aku taklayak masuk syurga, hanya amal ibadat yang menentukan kedudukan kita di akhirat, soo berwsapada laa dengan kata kata korang kay, assalammualaikum.

Nabila Suraya :)

No comments:

Post a Comment