Thursday, October 27, 2011

Boyfriend :-*

Assalammualaikum Readers :)

sweet kan kan kan kan? hee #saya nak boyprend macam ni

okay, actually kan kita suka sangat dapat boyprend yang shuweet tau, yang pandai bergaya, yang pandai jaga hati perempuan, yang takkan lukakan hati girlprend dia and everythings, haih bila laa nak dapat lelaki macam ni, actually saya nak boyprend yang boleh jadi sampai bila bila, no one can't replace him from me, got it? hee

zaman sekarang ni susah nak dapat lelaki yang betul betul setia, yang betul betul caring pasal kita, kalau ada pun sekejap jer, taknak lelaki yang kuat ego tapi saya nak lelaki yang boleh bimbing saya kearah yang betul, insyallah, tapi buat masa sekarang saya tak fikir nak bercouple couple ni, saya just nak focus study, sekolah and evrythings, saya nak focus untuk PMR next year, lagi sebulan nak habis sekolah, then 2012 exam pmr, seriousshit saya takut, mintak mintak laa dapat straight A's, if tak pun 7A 1B ker pun jadi laa, insyallah amin :)

soalat takboleh tinggal, kena banyak berdoa untuk berjaya dalam kehidupan, bagi saya boyfriend ni macam teman tapi mesra, hee dia ada bila kita dalam susah dan senang, dis sentiasa sokong saya dari belakang, dia selalu ada untuk saya dan segala galanya, ada tak lelaki macam tu? tapi saya taknak buat masa sekarang, kalau dia betul betul sayangkan saya dia akan tunggu saya sampai habis pmr, hee jenuh tu nak tunggu, ada yang sudi ker? haha, kalau ada lepas pmr masuk laa line, hahahaha

p/s: titew dah tak tahu nak cakap apa lagi, pagi pagi update blog memang tak laa, haha kay bye :-*

 

Nabila Suraya :)

No comments:

Post a Comment