Tuesday, October 25, 2011

Me Miss THEM :'(

Assalammualaikum :)

nampak tak diaorang ni? eyka and mimi, seriously saya rindu diaorang :-*

 saya paling rindu kakak saya - eyka mika, kay kay kay jealous kan? heee, saya sayang dia sebab dia caring gila babeng, everynight saya akan text dia kata 'Goodnight, loveyou :-*' hee kau ada? takkan, kau jealous? padan muka :P, hee dia panggil saya 'Baby Girl', kau ada? takada.

lepas rindu pun dekat facebook, soo bored this saturday dia ajak hang, alaaaa mintak mintak boleh, saya nak ajak  bestfriend saya lailatul najwa azman, tapi dia takboleh sebab nak SPM, shoooo shadddddd :'(
eyka baru nak jumpa lai, selama ni facebooooooooooooooooooooookkkkk jer, boring laaa

kay kay pasal eyka dah habis, pasal mimi pulak mimi mimi mimi mimi mimi titew winduu awak lewwww, awak winduu titeww tak? mestiw aaaaa, hee okay diam mimi mimi mimi bila nak hang lagi lagi lagi, rindu niiii hee rindu nak bergambar, hahahahah kaydiam.

i hope, sabtu ni semua jadi keluar amin, insyallah :'(

No comments:

Post a Comment