Thursday, July 21, 2011

Kesian Kau lai :(

Assalammualaikum :)

kay, dear Lailatul Najwa bt Azman, aku tahu kau tengah
SEDIHkan? tapikan tapi kalau kau menangis pun takkan buat korang baik semula, i means kalau kau nangis punkan, bukan dye dengar
bukan dye kesah, dye lagi suka layan perempuan yang CANTIK tu kan? #jangannakcantiksangatlahkan,  soo watlek sayang. one day 
dye akan cari kau weyh, kau tunggu jer.

maybe kan weyh maybe laa, dye pendam and and dye
hanya tunggu oneday niyh untuk dye tunjukkan
kependaman dye tuh, haha aku rasa laa inipun kau ada 
cakap jugak kan?, tapi kan tapi
kau jangan nak terus maki maki dye weyh,
siasat dulu kena selalu stalker wall dye, 
eleh kau girlfriend dye kan?, tak salah weyh kalau kau nak selalu stalker, masalahnya kau tkada pswrd fb dye. kau kena mintak weyh, kena jugak !

kayweyh, seriousshit aku cakap aku taksangka 
dye layang kawan aku tuh, seriously aku cakap.
kecik betul facebook niyh, hahaha kaydiam, 
macam mana dye boleh layan REMPIT,
btw, gambar dye dalam fb kan tak menonjolkan kerempitan 
dye tuh, soo sebab tu dye layan,

kay, kelakar doh tadi kau and anis temankan aku pergi
beli nasilemak and then pergi pasarraya
before korang pergi kenduri rumah sheena, thankyou sangatsangat,
kau tau kan aku takut pergi depan
sorangsorang kan?, good nasib baik faham, hahaha.
ye aku tau kau nak jerit sekuat hati kau,
tapikan lai watlek laa, situ bukannya laut then
dengar bunyi ombak semua yang kau nak
luahkan perasaan kau, situ jalan raya weyh, tempat kereta 
lalu semua, haha bengong doh,
aku rasa kalau kau jeritkan, memang orang terus hantar 
kau pergi hospitalgila, hahaha
dengan berbaju kurung kau, haha tapi aku tahu perasaan
kau mcm mana, kesian jugak kat kau, 
memang tak sangka perangai dye mcm tuh, dye selalu mengalah kot 
ngan kau and and dalam diamdiam 
dye tuh kann, arnie cakap dye sedia nak temankan kau pergi rumah budak tuh?, haha good iloikeee.

kaylai, goodluck for your plan, haha aku tau kau mesti 
akan BALAS DENDAM kan?, haha
aku dah kenal kau lama lai, sabar sabar yer sabar adalah 
separuh daripada iman, aku tau dye
pernah cakap ' sabar ada hadnya and blablabla ', ishh 
memang taklahkan, hahah .
bersabar jer laa lai, aku tau ego kau kuat, just wait and
see for him okayy?, make sure yang dye
belum ehem ehem dengan minah tuh tau weyh, banyakkan berdoa .

p/s: lai sayang, sorry tau if aku cerita kat kau pasal hal  niyh buat kau huru hara, sorry sgtsgt aku taknak kau dopermainkan oleh jantan tuh, then aku 
bgtau kau, yerlaa kaukan tak slalu online, memang senang lah kan, lagi pun kau dah check bbm dye?,  kau pernah ckpkan sejak dye pakai
blackberry niyh dye dah taklayan kau sangat, and aritu ada  perempuan mintak pin bbm dye kan?. dah terlebih dah tu weyh, sial kan?, sabar weyh sabar, kau dahlah  form5 and kau nak SPM tak lama lagi,
kau jangan bagi benda niyh ganggu kau weyh, 
spm niyh bukan mcm upsr weyh boleh buat cincai boncai,
kau fikir laa elok elok eyh sayang oii, btw aku selalu ada ngan kau if kau
dalam kesusahn weyh meloveyou, #awwjiwangkaratberlegamgilagilalah, hahha





No comments:

Post a Comment