Friday, July 22, 2011

Dear Balqis :)

Assalammualaikum :)

' macam mana dye boleh layan REMPIT,
btw, gambar dye dalam fb kan tak menonjolkan kerempitan 
dye tuh, soo sebab tu dye layan, '

kay balqis, kau terasa jer aku ckp mcm tuh?, sorry laa weyh btw aku tkckp
kau rempit pun, itu pasal perempuan lain, sorry laa if kau terasa .
aku PUNCA dyeorang gaduh?, kalau aku punca dye mesti
lai tak bertegursape  dengan aku, aku malas doh nak cakappasal hal niyh semua, lai memang dah  kenal kau balqis, yer laa kan sape takkenal kau kat flat, tettttt kaydiam. first  cerita dye mcm niyh, lai online then dye stalker wall helmi, then dye baca baca lepastu nampak kau ' Balqis Watson ', then lai tengok gambar kau semua, then dye kenal lah kan kau laa balqis,  and then 
dye tanya aku pasal aku, aku cakap laa aku taktahu kau ngan helmi
kawan, then dye stalker lagi, aku pergi sekolah aku tanya kau,
and and and balik tuh memang aku tak jumpa lai langsung, 
bila dye dah jumpa sheena semua ckp nak temankan aku pergi depan,
aku, anis and lai pergi depan, then dye cerita pasal kau wall dengan helmi.

kau tengok kan, aku post benda tu pukul berapa, pukul 10.00 okayy,
lai still kat kenduri sheena, aku post benda tuh pun sebab aku kesian ngan lai,
lai cerita kat aku masa dye temankan aku, aku tak ckp lagi,
then dye hantar aku bawah block terus pergi kenduri sheena, then
masa dekat rumah sheena laa dye call helmi tanya kau semua,
then helmi tak mengaku semua, then lai call aku semua suruh turun bawah
dekat block 96, aku tak tahu kenapa then aku takboleh turun rupa rupanya
dye nak ajak aku pergi rumah kau, terkejut gila aku, aku taktahu kenapa
then balik tuh dye datang rumah aku, dye cerita segalanya then baru aku cerita kat dye apa yang kau cakap dekat aku masa kat sekolah, seriously aku cakap.

aku tak tipu, kau yang salah anggap, kau boleh panggil lai lagi sekali
datang jumpa kau dengan aku, suruh dye cerita daripada A samapi Z,
kau yang salah anggap tetiba nak tuduh aku, walaweyh memang taklah kan,
it's up to you, nak percaya ker tak suka hati kau laa, yang penting aku 
dah jujur dengan kau, okayyyy .

p/s: kau jangan nak tuduh menuuduh weyh, tengok dulu siapa yang salah 
sekarang, punca aku lai dengan helmi gaduh? punca aku kau ngan helmi
tak dapat kawan? tak dapat msg?, aku rasa kau salah weyh, sorry to say.
lu pikirlah sendiri siapa yang salah kay?, thankyou :D




1 comment: