Saturday, July 23, 2011

Help :/

Assalammualaikum :)

mia mia mia mia mia, helpme helpme helpme please, you macam mana ni, i taktau laa nak buat macam mana.
if i pilih yang number1 tu kan, i memang kesian gila kat number2, you macam mana ni.
i memang suka and sayang gilagilagila babeng dekat number1, i kureng sayang dekat number2, hurmmm.
macam mana ni?, tapi i memang rasa belas kasihan dekat number2, terlebih belas kasihan.
i taknak seksa dye, yerlaa i tak sayang and suka pun dekat dye #kureng sayang and suka.

lagi nak buat aku memangis, dulu aku mana senang nagis sekarang jer bila dah start benda benda niyh
kalau boleh setiap hari nak nagis, weyh better aku S*****, S make me comfortable, seriousshit i cakap.
boleh rosak laptop ni kalau aku asyik menangis, weyh tolong tolong tolong.
aku selalu off phone and aku taktahu kenapa, #tak ada kena mengena dengan post niyh.
kaydiam, lantak lah blog aku kan, AKK!. hermm hermmm, saya sekarang dah kuat menangis ouhh.
taktahu kenapa, kenapa ehh?, boleh tak aku nak sentiasa S, can i? can laa can laa, haha

tapi kan, number1 tuh kan, macam dah ada pengganti, teheee sukanya saya, alaaa kesian number2.
dye selalu jadi stalker laa, suka sangat, hobi dye lahtuh, faham faham jer lah sayang, hahahah.
macam mana nak buat ehh?, weyh i terhutang budi dengan number2 niyh, memang terhutang budi,
haih, susah nak ehem ehem pasal dia, memang dye akan buat apa jer untuk i, 
kay, i will try to accept ehem ehem, i will try, but!, hurmm nevermind laa,


p/s: ini bukan hal lelaki okayy, ini hal adalah, haha. 
kay sorry tau kepada ehem ehem sebab terasa or what,
takada niat tautautautau, mia please help me, actually i tengah
makan niyh sebab tu tak banyakk post, tehee.
hahahha, nanti i post lagi sekali kay sayanga, boiii.

No comments:

Post a Comment