Friday, July 15, 2011

At Last :D

Assalammualaikum :)

kayguys, im soo happy right now, teheee. kaydiam. 
atlast dye jadi milik saya and saya milik dye.
STORY BEGIN.

kayguys, dye niyh admirer saya tau, and saya suka kawan dengan dye,
yeah saya add dye kat fb. dye and geng dye selalu kacau saya balik sekolah, kay bagus laa tuh, hahahha saya start kenal dye dari situ , kenal and add dye kat fb
then dye confirm kaygood then,  dye start tegur tergur semua and saya pun layan actually  dulu saya minat kot kat dye, haha kaydiam.
orang handsome kan and kat sekolah popular kan siapa tak minat, hikkhokk. kaydiam, hahahah. #nabila gedik .

dye start layan, layan and layan, dye kata sebenarnya
dye dah lama nampak fb saya but takut nak add,
hahahah, apalah aus niyh takut takut, nabila tak makan orang laaa, hahahha. 
dye niyh sweet sgt, yeah carring?, jangan cakap laa, 
sentiasa aww i loikeee it, kaydiam .
ermmm, dye pernah cakap yang kawan dye semua minat nabila, 
hahahha nak gelak besar, merepek jer.
saya memang gedik, hahah, si cantik?, euwww. sebenarnya
nabila bersyukur jer apa yang nabila ada,
setiap manusia diri dye tak sempurnakan, soooo bersyukur laa, alhamdulillah.

and then , aus niyh sama kelas dengan bff saya,
lalilatul najwa, and rupa rupanya dye dah lama,
cerita pasal saya dekat lai, awww thankyou. 

then chatting chatting chatting, dye ajak pergi jogging, 
then masa tuh first time soo agak kekok.
saya maluuuu, then dye kata takapa dye faham, kayy good then, 
then second tuh jadi pergi jogging,
aww, best, actually tak jogging  pun, duduk lepak lepak,
hahhah bengong kan, malas laa nak lari.
and then cerita cerit cerita, and yes nabila memang banyak cakap, 
hahhah soo fahami laaa.
bila nak balik tuh beli laa air semua, then aus belanja thankyou, 
tau belanja saya. hahah .
jalan jalan tetiba uncle sam lalu dye boleh bunyi kan hon dye yang 
best sgt tuh, hahhaha 
jalan kaki sampai kat rumah dye suruh kata kat ummi
' TERIMA KASIH ', sebab bagi keluar dengan dye.

then then then, chatting texting semua, kredit takada
pulak masa tuh , and guest what ?, 
aus topupkan saya aww, thank you. haha baik sungguh 
dye niyh and and and dye call saya semua,
saya selalu OTP dengan dye tau, best best best, 
saya yang banyak cakap sebenarnya, hahha
okay guys, saya suka sangat kawan dye, best tau. hahaha #lain macam bunyi.

kayy nabila tau aus selalu tanya kat lai pasal nabila
, hahha thankyou aus, yeah !
aus selalu cerita pasal nabila kat lai kan?, thanksss sgtsgt, hahaha .
lai pernah cakap if one day , aus nak ngan nabila
and lai cakap nabila jangan hampakan aus,
look now, nabila tak hampakan aus kan?, kay good then, 


#malas laa tulis panjang panjang , kay niyh part best, hahahah 

15/07/2011 - 9:30 
minum minum dengan lai, anies, yun, and arnie, 
best tau dyeorang buat lawak teheeee,
and then saya text aus ' Salam, aus, nabila kat komersial
dengan lai semua ', #ayat mcm keling, hahah
then lepak minum minum semua, cakap cakap tetiba
nampak ummi dekat komersial jugak 
tengah makan and minum dengan auntie ida, ummi baru
lepas amik duit kuih, soo datang kat ummi .
cakap yang nabila minum dengan dyeorang semua kat
komersial, then ummi kata okayy,
lepastuh, arnie datang and dye call sam, tanya sam 
kat mana semua, then sam kata dye kat tangga naik naik.
then arnie kata okayy, just tunggu sam and sheena, okayy then .

5minutes, then dyeorang sampai, lepastuh lai
kata dye dah nampak sheena and aus,
aku terus pusing kepala pandang belakang, and i was like ' aus?,
wtf, dye pun ada,' hahha, aku dah lah malu.
then dyeorang datang, soo aku mcm ' watlekk nabila watlekk ', 
buat mcm tkada ape berlaku, kaydiam.
then dyeorang datang semua, aku pun diam tak cakap pape,
10 minutes mcm tuh dyeorang gerak nak pergi makan kat TONGKRA , hahahah . tehn lai pun ajak balik, okayy then aku pun ikut dye balik semua,
sampai jer kat lif kitaorang tak lepak ,
terus balik rumah masing masing, hahaha . and then
aku tengok phone, one message from him, 
then baca, he say ' Assalammualaikum ', hahah 
and i say, sorry reply late yeah, sorry nabila tak 
perasan ada msg, hahahah .kaydiam .
then msg msg msg msg, lepastuh tengok credit tinggal
berapa puluh sen jer kan, then nak pergi komersial
takut sorang sorang kott sebab ummi tengah makan, 
nak mintak ummi duit laa sebab nak topup kan,
lepastu cakap laa kat aus, then dye kata dye boleh temankan, and i say , okayy jum, nabila nak jumpa ummi sekarang semua, then dye suruh tunggu, dye akan datang, okie dokie . thats great.

and then, turun jer lift nampak ummi nak naik, 
then mintak laa, cakap nak beli topup semua.
ummi bagi and ummi tanya dengan siapa semua, 
then saya cakap laa, haha kaydiam.
tunggu kat block98, tak sampai 5minit dye 
datang and cakap yang nak pergi topup semua,
then dye teman , jalan jalan gossips gossips,
sampai 7ELEVEN, nak beli topup semua,
aus mintak maxis 5ringgit 2, kayy then dye k
eluarkan rm10 ringgit duit dye, haha baikkan.
kayy dye belanja, then jalan , lepastu dye bagi topup
then masa aku nak amik aku bagi dye duit balik,
itupun dye taknak, apalah nabila bagi amik laa,
and then dye hantar sampai balik, thank you :D

sampai rumah text dye, and text text text ,
borak borak borak, gossip gossips gossips, 
sampai satu part niyh dye ada tanya betul ker suka kat
dye semua, and aku pun tanya betul ker
aus suka kat nabila and masing masing mengaku and he
want me to he's gf and i was shocked but
at the same time i happy and i hope this relationship will
never end, insyallah. amin .

p/s: thanks for everything, nabila tak tau nak balas
dengan apa, and nabila hope elationship niyh 
kekal kay?, insyallah. thanks sebab nak jadikan nabila girlfriend aus, 
thank you so much.

No comments:

Post a Comment